8 januari 2013

Ballon nummer 8


Ger Copper wenst ballon nummer 8 een magische reis. 

Ballon nummer acht is wel iets later vertrokken dan verwacht.  Maar hij is dan ook wel opgelaten door niemand minder dan voormalig wereldkampioen goochelen en goede vriend Ger Copper. Ger zal binnenkort een verhaal met ons delen maar dat is helaas nog niet gelukt doordat hij zijn tekst niet kon uploaden. Als ik het per e-mail heb ontvangen zal ik het onder dit stukje plaatsen.

Ger en ik hebben vandaag wel een prachtige naam bedacht voor onze nieuwe goochelclub. Wat geeft dat een fijn gevoel. Het is super om samen met een vriend vorm te geven aan dromen en ideeën en die dromen dan stapje voor stapje te zien uitkomen. Dat geeft energie, daar word je vrolijk van en wat zal ik straks heerlijk verder dromen.

Ik verheug mij op de samenwerking lieve Ger.

Ballon nummer 8 gaat met een zuidwesten wind met een kracht van 4 op schaal van Beaufort ook richting Groningen. Toevallig is 8 mijn lievelingsgetal. Dan kan het toch haast niet anders dan dat hij goed terecht komt.



Klein verzoek…..
Ik ben enorm blij met de reacties en meningen die ik krijg van mensen op mijn eigen stukjes. Ik vind het fijn dat mensen die een ballon oplaten ook een verhaal willen delen en ook dat daar weer reacties op komen.  Zo duurt het wachten op een gevonden kaartje wat minder lang en geeft dit project toch al stof tot nadenken.  
Zoals ik aan het begin van dit project al schreef zijn alle mensen anders en denken verschillende mensen gelukkig ook anders over dingen. Mensen zijn niet allemaal het zelfde en dat maakt de wereld interessant. Ik wil elke lezer, volger van mijn blog vragen om een eventuele reactie op andere reacties dan ook te schrijven zonder er een waarde of oordeel aan te hangen. Zo hoeft niemand zich te verdedigen en kan iedereen open en eerlijk schrijven wat hem of haar bezighoudt.    

For the English translation, please click "Meer lezen".




Ger Copper wishes balloon number 8 a magical journey.

Balloon number 8 left a little later than expected, but has been let up by the former  world champion of magic and good friend: Ger Copper, no less! Ger will soon share his story with us, but unfortunately he has not been able to upload the text yet. When I receive it per email, I will upload it below.

Ger and I did come up with a wonderful name for our new magician’s club! This gives a great feeling. It is very nice to give shape to your thoughts and dreams and to see these dreams come true, bit by bit. This gives me energy and pleasure, and I’ll have sweet dreams tonight.

Dear Ger, I look forward to our collaboration.

Balloon number 8 left with a south-west with of 4 on the Beaufort scale in the direction of Groningen. Eight happens to be my lucky number, so it’s almost impossible that this balloon does not end up well.
A small request…
I am very happy with all the replies to these entries and that people share their opinion with me. I like that the people who let a balloon up are also willing to share their stories and that people respond to that. This way, it kills time while waiting for one of the cards to be found, and also gives food for thought.
As I’ve already mentioned earlier, all people are different, and happily different  people think differently about things. The fact that people are not alike makes the world more interesting. I want to ask every reader and follower of this blog to write possible replies to earlier reactions without any sense of judgement. This way, no one needs to defend themselves and everyone will be able to write down their thoughts and opinions honestly.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten