27 februari 2013

Ballon nummer 58, 7 kilo erbij











Zeven kilo aangekomen in twee weken tijd. Mijn diëtiste stond voor een raadsel. Ik ben blij. Mijn buik slinkt met de dag door mijn dieet maar echt veel eet ik niet. Ik woog 61 kilo en al zeker twaalf jaar. Er kwam nooit iets bij. Nu weeg ik dus gewoon 68 kilo. Super gaaf. Dat zou je althans zeggen. Maar ook dit blijkt weer niet gewoon te zijn. Mijn diëtiste moet dit overleggen met mijn internist. Ik houd geen vocht vast en mijn buik slinkt. Waar zitten die kilo's?

In elk geval niet in de ballon. Die steeg weer gewoon lekker op en vloog richting het zuiden. De wind is zwak met een kracht van 3 op de schaal van Beaufort en waait uit het noorden.

De ballon is opzoek naar een positief verhaal. Herkenning en erkenning. Opzoek naar een lach op onze gezichten. Ik heb daar nu zelf even zoveel behoefte aan.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt mij toch gezien vandaag, dat is altijd om.te lachen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor een lach op je gezicht: helpt dit filmpje misschien?

    http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q

    BeantwoordenVerwijderen