22 maart 2013

Ballon nummer 35, gisteren gevonden in Soest


Net ontving ik van Sandra onderstaande bericht per e-mail. Weer een ballon gevonden en gelukkig met een reactie. Bedankt beste Sandra. Ik denk overigens ook dat er meer dan genoeg te eten is voor iedereen maar slechts weinig mensen zijn in staat het goed te verdelen.



Beste Dennis,
 
Op 21 maart 2013 vond ik jouw ballon met bijbehorend briefje in onze tuin te Soest.
Jouw ballon met het gelukspoppetje is opgelaten op 4 februari 2013.
 
Hierbij een antwoord op je vragen:
Ik maak me zorgen om de de hongersnood in de wereld. Elke 3 a 4 seconde sterft er iemand in de wereld door ondervoeding.
Dit terwijl er, volgens mij, meer dan genoeg voedsel in heel de wereld is om iedereen te voeden. 
Dan zouden er toch niet jaarlijks 5,6 miljoen kinderen hoeven te sterven?
Maar om het te veranderen? Ja, dat is is en blijft moeilijk.
 
Ik ben een tevreden, gezond mens, zonder grote problemen, met lieve familie en vrienden om mij heen, dus ik ben zeer gelukkig.
 
Succes met je onderzoek!
 
Met vriendelijke groeten,
 
Sandra (20 jaar)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten