30 december 2012

Welkom

Hallo,
Mijn naam is Dennis. Ik ben leerkracht in het speciaal basisonderwijs, goochelaar en kunstenaar. 
Ik vind de wereld om mij heen verharden en daarom ben ik nieuwsgierig naar wat mensen bezighoudt, waar ze zich zorgen om maken en waar ze juist gelukkig van worden. Ik wil de verhalen bundelen in een boek en verwerken in dit blog. Ik wil dit “onderzoek” niet uitvoeren in een vaste kring of onder een vaste doelgroep maar het lot laten bepalen waar mijn vraag terecht komt. Daarom laat ik ballonnen op, en hoop ik dat de mensen die een ballon en het kaartje dat eraan vast zit vinden hun verhaal met mij willen delen. Gedurende heel 2013 zal ik elke dag één ballon oplaten vanuit mijn woonplaats Hoofddorp. 
Ik kijk uit naar jullie verhalen!

For the English version, click "Meer lezen"

*

Hello,
My name is Dennis. I am a special educational needs teacher, magician and artist. 
I find that the World around me is growing tough and hard, and therefore I am interested in what people are occupied with these days; their worries but also the things that make them happy. I want to collect these stories and post them on this blog, and I hope to publish them in a book. I don’t want to do this “research” amongst the people around me or amongst a targeted public. I want destiny to decide who receives my questions. That is why I let up balloons, and I hope that the people who have received my balloons and their cards will share their story with me. During all of 2013 I will let up a balloon – every day – from my home in Hoofddorp. 
I look forward to your stories!

1 opmerking: