17 januari 2013

Ballon nummer 17 een nieuw mensje


Deze week zijn de door mij bestelde gelukspoppetjes binnen gekomen en heb ik nu dus voor de rest van het jaar in elk geval voldoende poppetjes om op te laten. Het is zeker de moeite waard om de site www.eenbeetjegeluk.nl eens te bezoeken. Pauline heeft absoluut bijzondere cadeautjes voor iemand die je lief is of voor iemand die wel een hart onder de riem kan gebruiken.

Ik hoop werkelijk dat de poppetjes, die mee reizen met de ballon, allemaal op een mooie plek zullen landen en worden gevonden door mensen die wel wat geluk kunnen gebruiken. Het is natuurlijk ook goed als ze bij mensen terecht komen die al gelukkig zijn. Dan kunnen zij het poppetje natuurlijk gewoon doorgeven.

Vannacht is er in de buurt van Heemskerk een klein meisje geboren. Het is de dochter van het nichtje van mijn vriendin. Even was het spannend of de vader er wel bij kon zijn maar gelukkig kwam alles goed. Kort na de bevalling lag het meisje in haar wiegje te zwaaien met haar handjes in de lucht. Alsof ze wilde zeggen; "Hoera, hier ben ik!" Ik wens haar veel fijne en mooie verhalen in haar leven.


De wind is veranderlijk en zwak met een kracht van 2 tot 3 op de schaal van Beaufort. Hij lijkt voornamelijk uit het oosten te komen. De ballon gaat vandaag wellicht richting Haarlem, Beverwijk, Heemskerk en misschien zelfs wel verder richting Engeland.



   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten