10 januari 2013

Nummer 10 kennis maken


Ballon nummer 10.

Het is een prachtige dag. Ik heb vandaag de domeinnaam vastgelegd van de nieuwe club. De lucht is blauw en er staat bijna geen wind. Het is zelfs erg zacht voor de tijd van het jaar. Het zou mij niets verbazen als mijn kippen binnen kort al weer eieren gaan leggen. Ik vind het een fijne dag.

Vandaag hebben ook Taran (mijn nieuwe kat) en Willow (mijn kerkuil) kennis gemaakt met elkaar. De uil is ongeveer net zo groot als de kat op dit moment. Het is belangrijk dat de kat ontzag krijgt voor de uil. Dit is in elk geval vandaag al goed gelukt. Willow is voor Taran erg interessant maar wel op een afstand.
De wind is zwak uit west en noordwest met een kracht van 2 op de schaal van Beaufort. Misschien gaat de ballon wel richting Limburg waar mijn ouders wonen. 

Ik ben benieuwd waar hij terecht zal komen.
Ik hoop dat deze ballon mensen kennis kan laten maken met elkaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten