10 januari 2013

Ballon nummer 6: Gevonden!

Wat was ik blij toen ik mijn email opende en een berichtje kreeg van Marion uit Geleen. Haar zoontje heeft ballon nummer 6 in de tuin gevonden. Marion schreef mij het volgende:

Hallo Dennis, 
Vanochtend heb ik al twee keer geprobeerd om een berichtje achter te laten op je blog, maar ik zie ze er niet bij staan.Omdat ik je toch graag wil laten weten dat je ballon van 6 januari is gevonden, probeer ik het nu per mail.Op 8 januari zag mijn zoontje van net 7 de ballon in onze achtertuin liggen, compleet met kaartje en gelukspoppetje.Je ballon is in twee dagen ongeveer 200 kilometer ver gekomen, want we hebben hem gevonden in Limburg, in de plaats Geleen.Ondertussen heb ik je blog gelezen, het ziet er leuk uit. Leuk initiatief! Ik ben nog aan het denken over een verhaal, dat vind ik best lastig, maar ik wilde je alvast laten weten dat je 6de ballon gevonden is. 
Groetjes,
Marion 

Ik ben nu natuurlijk al heel erg blij dat er een ballon gevonden is. En ik ben erg blij dat de vinder ook zo snel heeft gereageerd. 

Jammer genoeg blijkt het moeilijk te zijn om reacties te plaatsten op dit blog. Het blijkt dat je hiervoor een Google account nodig hebt. Als je een reactie wil plaatsen is het handig om je bericht eerst op te slaan. Mocht de reactie niet over komen, dan kun je hem ook naar mij mailen. Dan zorg ik dat het bericht geplaatst wordt.

Voor nu, wens ik iedereen een goede nacht. Marion, heel erg bedankt voor je reactie.

Op naar morgen met ballon nummer 11!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat er een ballon gevonden is! Ben benieuwd naar het verhaal, en de daarop volgende verhalen.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen