30 januari 2013

Nummer 30 reist richting Duitsland



De Ballon is al bijna een maand onderweg. Tot nu toe is er slechts van twee ballonnen doorgegeven dat ze zijn gevonden. Het is wel erg fijn om te zien dat er mensen zijn die graag een ballon op komen laten en een verhaal willen delen. Laat mij gerust weten als je ook een ballon op wil laten en een bijzonder verhaal hebt om te delen.

De westelijke wind is vandaag erg gunstig. Hij is matig tot vrij krachtig met een kracht van 5 a 6 op de schaal van Beaufort. Hij vertrok direct en met een flinke vaart richting het oosten (weg van de Noordzee). Als hij deze vaart aanhoudt dan moet Duitsland absoluut haalbaar zijn. Ik wens hem een goede reis en natuurlijk een prachtig verhaal.

Op dit moment is de ballon 4777 keer gelezen. Hij is zelfs sinds gisteren al 2 keer gelezen vanuit Wit-Rusland. Globaal wordt de ballon zo'n 160 keer per dag gelezen.

Op de foto staat de nieuwe helium tank. Als het goed is moet ik hier het hele jaar gebruik van kunnen maken. Gisteren zijn gelukkig ook nieuwe ballonnen binnen gekomen. De ballonnen die ik tot nu toe heb gebruikt voor mijn project komen uit Blackpool in Engeland. Ik was daar afgelopen jaar op het FISM het wereldcongres voor goochelaars.

Ik vind persoonlijk deze ballonnen erg mooi en vooral heel kleurrijk. Ze vallen in elk geval op en dat is precies de bedoeling. Kleurrijke ballonnen opzoek naar kleurrijke verhalen. Ik had er echter nog maar 15 over. Gelukkig heb ik een firma gevonden die ze kon leveren. In elk geval ruim voldoende voor de rest van het jaar.    




Geen opmerkingen:

Een reactie posten