25 januari 2013

vastbijten in ballon nummer 25



Nummer 25, ergens je tanden in zetten.

Zeker als je niet lekker in je vel zit moet je vaak even doorbijten. In mijn geval moet ik regelmatig even doorbijten om alles voor elkaar te krijgen wat ik in mijn hoofd al heb bedacht maar wat lichamelijk (of normaliter qua tijd) gewoonweg even niet lukt. 

Doorbijten is dus door de spreekwoordelijke zure appel heen. Vastbijten doe je in iets leuks of positiefs.
Ik kan zelf erg boos en gefrustreerd worden van het doorbijten . Ik wil zo veel en heb zo veel ideeën. Ik ren mijzelf daardoor ook vaak erg snel voorbij. En dan kom je jezelf tegen of loop je jezelf in de weg.

Ik ben geen mens om op de bank te liggen en ook niet als ik ziek ben. Ik moet er uit, ik moet onder de mensen komen en als ik ergens voor ga dan bijt ik mij daar helemaal in vast.

Dat vastbijten heeft onze nieuwe kat Taran inmiddels ook onder de knie. Hij bijt zich echter vast in zaken waarvan ik liever niet heb dat hij dat doet. Zo heeft hij zich vandaag vastgebeten in het kaartje van ballon nummer 25. De tanden staan er in elk geval goed in.


Ik hoop dat de vinder van deze ballon zich net zo goed ergens in zal vastbijten en dat dat goede vruchten af zal werpen. Ik hoop natuurlijk ook op een mooi verhaal.

Met windkracht 3 op de schaal van Beaufort vertrok de ballon richting het westen. Al zou de ballon gevuld met helium ongeveer 5 tot 7 uur in de lucht moeten kunnen blijven, ben ik toch een beetje bang dat hij de afgelopen dagen ergens in zee is geland. 

De kans is groot dat volgende week de lucht een stuk minder koud zal zijn en de wind richting het oosten en zuiden waait. Wellicht worden de ballonnen dan sneller gevonden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten