15 februari 2013

De ballon. Nummer 46, een nieuwe weg


Gisteren ben ik helemaal gestart met mijn nieuwe dieet. Ik mag bijna niets meer maar de pijn is al wel merkbaar minder. Volgende week mag ik gelukkig ook weer twee keer twee uur naar mijn klas. Ik denk niet dat iemand werkelijk kan begrijpen hoe fijn dat is. Ik heb mijn klas en mijn collega's enorm gemist. Ik heb gemist wat ik normaal gewoon allemaal wel kon doen. Mijn buik is aan het slinken en ik begin mijzelf weer te herkennen. Ik voel mij blij en gelukkig.

Ik kan niet stilzitten en heb zoals eerder gezegd ook dingen gezocht die ik vanuit huis kon gaan doen. De computer kun je hierbij ook echt niet wegdenken. Dat is je grip op de wereld dat is de deur waar je niet uit hoeft en waardoor je toch ver komt.

De ballon is hier een goed voorbeeld van maar natuurlijk ook de nieuwe vereniging Dutch Magical Society.
Een nieuwe weg en ik ben enorm trots. Niet alleen op mijzelf maar ook op mijn bestuur. Hieronder staat de officiële uitnodiging voor onze opening.


                                                                  Uitnodiging
feestelijke opening op 8 maart 2013

Per 22 januari 2013 is onze vereniging Dutch Magical Society een feit. Om deze unieke vereniging officieel leven in te blazen, zullen wij op vrijdag avond 8 maart a.s. een bijzondere voorstelling organiseren. Verschillende top artiesten zullen u op het puntje van uw stoel laten zitten gedurende deze feestelijke avond. Zelfs voorafgaand aan de voorstelling en in pauze kunt u rekenen op magisch entertainment. Het is leuk als u zich deze avond gewoon laat verrassen maar voor de ongeduldige onder u zullen wij de spreekwoordelijke sluier op een kier zetten.
Dit zijn de artiesten die u in elk geval deze avond kunt verwachten:

Niek Takens - Rene Kok - Ger Copper - Michel van Grinsven - Rube van Tienen - Arjan van Vembde -  Jasper Oberon - Ray Graham - Beatboxer Kariem - Nick de Jong - Tony Wilson - Mike Walther - Little Boogie Boy

Presentator van de avond is niemand minder dan Sam de Greef (alias: De Stem) 
Kortom, het belooft nu al een zeer bijzondere avond te worden (en dan wachten we zelfs nog op toezegging van een aantal andere top artiesten.)

Deze officiële opening wordt gehouden in het Wapen van Assendelft. De inloop is vanaf 19:15 uur en de show zal om 20:00 uur van start gaan. Omdat we geen entreeprijs vragen, is aanmelden aan te raden. Vol is namelijk vol. Aanmelden kan via dutchmagicalsociety@gmail.com of via een telefoontje naar Dennis 06-55377177

Wij hopen u op 8 maart te mogen begroeten tijdens ons openingsfeest.
Namens het gehele bestuur,
Vriendelijke groeten en graag tot snel

Dennis Renardel de Lavalette (Voorzitter van Dutch Magical Society)
U vindt het Wapen van Assendelft aan de Dorpstraat 533 – 1566 BL te Assendelft. Komt u met de auto vanaf de A7 of de A10, dan rijdt u de A8 af. Aan het einde slaat u linksaf richting de rotonde. Deze neemt u 1 kwart waarna u rechtsaf slaat bij de stoplichten. Na 50 meter ziet u de locatie aan uw linkerkant.


Natuurlijk is hier heel wat voorbereiding aan vooraf gegaan. Een kleine greep aan foto's van een bestuursvergadering.





De wind is zwak en waait uit het zuidwesten. Dit is vrij gunstig. Groningen, de ballon komt er aan. Ik wens de vinder een super samenwerking met net zulke fijne mensen als ik inmiddels om mij heen heb kunnen verzamelen. Ik hoop op een prachtig verhaal.

Opgeven voor onze opening kan maar wees er snel bij want het loopt al aardig vol.

1 opmerking:

  1. wat fijn dennis dat het wat beter met je gaat,verheug me op volgende week ik heb je ook ontzettend gemist ,tot volgende week .

    BeantwoordenVerwijderen