16 februari 2013

Ballon nummer 47, super vriend



Een ballon oplaten, dat is leuk natuurlijk. Maar er hoort een stukje tekst bij. 

Wat houdt mij bezig, waar maak ik mij druk om of waar word ik blij van. 

Vandaag zijn we weer druk bezig met de Dutch Magical Society, het ontwerp van de site, de bankzaken, de grote openingsshow. 

Vorig jaar had ik nooit gedacht dat ik eens penningmeester en vicevoorzitter zou worden van een vereniging. Dat het uiteindelijk nu allemaal toch is gebeurd is super leuk.  En dan ook nog eens samen met mijn beste vriend.

Ook ik maak me natuurlijk wel eens druk maar dat zijn dingen waar je niet te lang bij stil moet blijven staan.
Liever kijk ik naar waar ik blij van word. Een bezigheid waar ik altijd blij van word is lekker muziek maken. Lekker met mijn bandje. Heerlijk even gedachte verzetten. Gezellig met mijn vrienden of vriendin zijn is ook altijd fijn. Of soms even helemaal niks doen. Eigenlijk ben ik wel gelukkig.

\Groetjes van Kaj. 

Succes ballon. Opzoek naar een mooi verhaal. Volgens Dennis ging hij richting Zwolle. Nou, dat zal dan wel. 

1 opmerking:

  1. Hallo Dennis, al enige tijd volg ik je blog. Nu zag ik van de week een foto voorbijkomen waarvan ik dacht, hè, die jongen ken ik. Laat Kaj nu gisteren weer op je blog staan. En het licht ging bij me aan! Afgelopen zomer stonden we in Virton op een camping en hij zat in het animatieteam! Nu bedenk ik me ineens dat het ook wel zijn dubbelganger zou kunnen zijn, maar het kan bijna niet missen! Hoe toevallig! Of bestaat toeval niet? Nou goed, ik wilde dit graag even met je delen. Kaj zal ons vast en zeker niet kennen, maar toch! Succes met je blog en er komen vast een heleboel mooie verhalen! Groetjes, Debbie(zusjevanDaphne:-))

    BeantwoordenVerwijderen