17 februari 2013

Ballon nummer 48, wat je van ver haalt........




Mijn naam is Koekie. Wat van ver komt is altijd lekkerder. Daarom heb ik mijn man uit Friesland ontvoerd naar de Randstad. Beetje jammer is wel dat stadsmensen graag naar het platteland willen en omgekeerd. 

Ik ben een dierenvriend in hart en nieren en die gekke Fries helaas niet. We hebben wel Maincoons waar we ieder jaar een nestje van hopen te krijgen. Het huis is te klein voor paarden, schapen en varkens want anders had ik die ook nog graag gehad.

Dennis de Wizzard wilde graag een kitten en heeft ons via zijn dierenarts gevonden. Toen hij en zijn vriendin kwamen kijken waren ze direct verkocht. Wij zijn vandaag op bezoek geweest om naar Taran te kijken en wat blijkt, hebben ze kippen, een uil, salamanders en katten. Precies in mijn straatje.

Met Taran gaat het fantastisch en we zijn bij dat hij zo’n goed huis heeft gevonden. Hij is gegroeid als kool.

We laten deze ballon mede op omdat we vinden dat mensen niet moeten vergeten dat er geen mensen zijn zonder dieren maar andersom floreert de wereld.

Met vriendelijke groet van Johan en Koekie


De wind is zwak en waait uit het oosten. Recht omhoog ging de ballon voor zeker een minuut of tien. Daarna werd hij toch door de wind gegrepen en vertrok hij richting de kust. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten