19 februari 2013

Ballon nummer 50, één gevonden in Den Haag


Mijn hart maakte een klein sprongetje toen ik mijn Ik heb haar de volgende e-mail teruggestuurd.
mailbox opende gisteren.

Het volgende bericht kreeg ik te lezen.

de dallon van jou
Beste Dennis mijn naam is Emilie
ik heb zondag 17 februwari jou ballon gevondeHij lag op de torbekkenlaan in den haag


Ik heb haar het volgende teruggeschreven. 

Beste Emilie,

Wat leuk dat je mij dit laat weten. Welke datum staat er op het kaartje? Wil je misschien ook nog iest vertellen over jezelf? Wat je doet, wat je bezighoudt of waar je gelukkig van wordt? Dat is eigenlijk het doel van de Ballon. 

Ik hoop dat je nog een verhaal met mij wil delen.
Groetjes van Dennis

Natuurlijk vind ik het wel weer erg leuk dat er toch weer een ballon is teruggevonden. De teller staat nu op vier.

Met een zwakke wind uit het westen is ballon nummer 50 ook weer opzoek naar een vinder en een bijzonder verhaal.



1 opmerking:

  1. Emilie heeft het volgende bericht gestuurd.

    Hoi Dennis,

    Op het kaartje van de ballon stond 17 februari.
    Ik ben een 8 jaar en zit in groep 5.
    Mijn hobby's zijn zwemmen en knutselen. Ik zwem ook graag wedstrijden.
    School houdt me bezig, want dat vind ik leuk. Ik word gelukkig van uit eten gaan.

    Groetjes,
    Emilie

    BeantwoordenVerwijderen