2 maart 2013

Ballon nummer 61, zonder knoop




Nederland




6869
Verenigde Staten
627
Duitsland
142
België
78
Verenigd Koninkrijk
42
Verenigde Arabische Emiraten
35
Frankrijk
33
Canada
25
Oostenrijk
24
Nederlandse Antillen
10

Dit zijn de bezoekers van de ballon in de afgelopen periode. Er zitten nog wat kleinere cijfers tussen zoals bijvoorbeeld in de landen Wit-Rusland, Malta en Taiwan. Ben ik toch wel een beetje trots op. Al zijn de vaste bezoekers per dag momenteel wat in aantal afgenomen.

Misschien moet ik wat minder over mijzelf vertellen maar aan de andere kant is geen verhaal niet echt een optie. Gelukkig reist de ballon vandaag weer richting het oosten met een windkracht van 3 op de schaal van Beaufort. Dat geeft een goede kans op een vinder.

Gisteren was ik in de supermarkt alle etiketten aan het lezen. Waar zit geen lactose in. Brenda, een leuke medewerkster van AH. kon het mij prima uitleggen. Er was zelfs kaas zonder lactose. Dol enthousiast heb ik een pakje meegenomen Gouda MinusL. Lactose vrij staat er groot op de voorkant.

Heerlijk om vanochtend weer eens een boterham met kaas te kunnen eten. Na het ontbijt ging ik met mijn buurman kattenvoer halen en in de auto voelde ik mij al opzetten. Thuis las ik toch ook de achterkant van het pakje kaas maar even voor de zekerheid. Per 100 gram zit er toch nog 0,1 gram lactose in deze kaas.

Twee uur later sprong mijn knoop van mijn broek.

Gelukkig kwam Kaj en kon ik mijn gedachten verzetten (helaas met een broek die niet meer dicht kon.) We hebben een draaiboek gemaakt voor de opening van Dutch Magical Society. Hij kwam op dingen waar ik momenteel helemaal niet aan denk. Ik heb een droom in mijn hoofd en ga er bijna vanuit dat dat vanzelfsprekend is. Dat iedereen dat beeld wel heeft. Een draaiboek is eigenlijk gewoon van groot belang. Rene, mijn secretaris had dat ook al gezegd. Mensen moeten weten waar ze aan toe zijn. Iedereen zal mij direct aanspreken als er vragen zijn. Dat moet ik gewoon uit handen geven. Maar dat kan dus blijkbaar gewoon ook met zulke fijne mensen om mij heen.

Ik kan gelukkig nog dromen, bedenken, verbinden en vooral enthousiasmeren. Met of zonder knoop. 

1 opmerking:

  1. Wat 1 plakje kaas al niet kan veroorzaken. Vet irritant zeg. Ik kwam deze site tegen (maar die heb je misschien zelf ook al gevonden), zou het betrouwbaarder zijn dan de producten van de AH? http://www.allergiesupermarkt.nl

    De opening komt steeds dichterbij, spannend hoor. Ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen