9 maart 2013

Ballon nummer 68, moe maar voldaan



Het is bijna 21:30 uur en ik heb nu pas de energie en inspiratie om een stukje te schrijven. Het is toch verschrikkelijk....!!

Het is bijna windstil. De ballon steeg eerst langzaam recht omhoog om vervolgens richting het zuiden af te reizen.

Gisteren was de opening van Dutch Magical Society en wat een enorm succes was dat. Wat een opkomst van goochelaars, vrienden en liefhebbers. Wat is er door iedereen hard gewerkt.

Samen met Kaj en Rene heb ik van te voren een draaiboek gemaakt. Zo werd het voor iedereen duidelijk hoe ik het in mijn hoofd had. Zo wist iedereen tenminste waar en wanneer ze ergens moesten zijn en wat ze moesten doen. Feitelijk maak ik nooit een draaiboek omdat ik alles in mijn hoofd heb zitten. Maar dan moet iedereen steeds alles aan mij vragen en ren ik zelf van de ene naar de andere kant om alles te controleren. Dat laat mijn gezondheid momenteel simpelweg niet toe. Al mijn bestuursleden hebben werkelijk alles uit handen genomen. Ik mocht zelfs helemaal niet meer achter de schermen komen ;). Heel moeilijk voor iemand zoals ik die moeilijk dingen uit handen kan geven.

Hoe fijn het ook was om gisteren mijn gedachten even lekker te kunnen verzetten, zoveel lieve vrienden te zien en zo'n prachtige show te kunnen realiseren. Hoe fijn het ook voelde toen ik merkte dat iedereen mij wil helpen door zoveel mogelijk uit handen te nemen, echt rustig is zo'n opening toch niet. Spanning blijft er gewoon. Zo'n mens ben ik nu eenmaal. Ik ben benieuwd of ik dat ooit zal afleren. Dat zou in elk geval er prettig zijn.

Lekker naar bed en morgen een absolute rustdag. Dan kan vast ook de knoop van mijn broek weer dicht.

Op de foto staan ons visitekaartje en een door Michel gerealiseerde en gelimiteerde pin. Er waren er slechts 100. Ze werden in de pauze weggegeven als je minimaal 10 euro stopte in onze "opstartpot" een initiatief om uit de opstartkosten te komen. Alles spelden zijn vergeven. Het wordt wellicht nog eens een collectors item.    





Geen opmerkingen:

Een reactie posten