10 maart 2013

Ballon nummer 69, op zoek naar een linkje





Vrijdagavond was de opening van de Dutch Magical Society, mijn nieuwe vereniging. Het was een geweldig succes. Vandaag heb ik de foto's ontvangen van mijn vriend en fotograaf Mickael van Aken. In de eerste foto wordt ik door Ger Copper uit een poster getoverd. Prachtig was het, hoor ik van iedereen. Op de tweede foto staat het 'magische gezelschap' - iedereen die deze avond heeft opgetreden. Ik ben heel erg blij dat deze mensen de avond tot zo'n succes hebben gemaakt.

Er volgt nog een link naar het radio-interview wat vrijdagochtend is opgenomen, het lukt me nu nog niet om het hier op de Ballon te krijgen.

Ik heb gisteren en vandaag rust gehouden. Morgen ga ik lekker weer naar mijn werk. Ik vind het fijn mijn klas en mijn collega's weer te zien en zoals het er nu uitziet lukt dat zelfs ook nog zonder een extreme buik.

De wind is matig met een kracht van 4 op de schaal van Beaufort. De ballon reist richting zuid zuidoost. Het is wel erg koud en daardoor verwacht ik niet dat hij heel ver zal komen.

Dat geeft niets zolang de ballon maar een leuke vinder vindt die een mooi verhaal wil delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten