11 maart 2013

Ballon nummer 70, koud en kneuterig


Wat is het ineens koud. Net een bak violen in de tuin gezet en nu hangen ze alweer slap. Komt het ooit nog goed?

Vandaag was ik gelukkig weer een paar uur op school. Ik heb onderwijskundige rapporten geschreven en ik ben met mijn klas lekker even naar buiten geweest.

Thuis gekomen heb ik de openhaard aangestoken en dat is erg prettig kan ik jullie vertellen. Mijn vriendin en ik willen nooit meer zonder openhaard.

Op school kreeg ik ook nog eens de ene naar de andere verrassing. Tekeningen, een uiltje uit hout gesneden,  echte toffee uit Engeland en als klap op de vuurpijl saffraan uit Dubai. Ik ben niet eens jarig.

Ik mag mijzelf gelukkig prijzen dat er zoveel mensen zijn die mij graag willen zien. Er zijn zoveel mensen die met mij meeleven en hopen dat ik snel weer helemaal de oude Dennis zal zijn. Hoe waanzinnig bijzonder is dat eigenlijk.

De ballon steeg vandaag snel op. Het is koud en het sneeuwt. De wind waait uit het noorden met een kracht van 3 op de schaal van Beaufort. Hij is opzoek naar net zulke fijne vriendschappen als die ik nu elke dag ervaar.





1 opmerking:

  1. mooi verhaal weer dennis,en wat die violen betreft komt vanzelf weer goed xxxxxx.

    BeantwoordenVerwijderen