20 maart 2013

Ballon nummer 79, bezin eer ge begint




Vandaag is de ballon opgelaten door Gina. Hieronder haar verhaal. Kort en bondig.

Mijn naam is Gina enkele jaren terug waren mijn man en ik samen een eigen bedrijf gestart met een familielid. Het leek allemaal voorspoedig te verlopen tot we tot de ontdekking kwamen dat we geen winst maakte. Bij navraag aan des betreffend ”familielid” bleven de antwoorden uit. We bleven ontgoocheld achter met een belastingschuld van 5000 euro. We hebben jaren last gehad van het hele gebeuren. Dus doe geen zaken met je familie! Of in elk geval; “bezin eer ge begint”. Gelukkig heb ik een lieve zoon en een lieve man die mij heel goed kunnen opvrolijken.





De wind is zwak en waait uit het noorden. De ballon is opzoek naar bijzondere verhalen.

1 opmerking: