27 maart 2013

Ballon nummer 86, trots




Vandaag, de verjaardag van ons derde kind, om 13.00 uur: TELEFOON!

Dennis aan de lijn om ons te feliciteren met Myrte, 23 is ze alweer. Alsof het nog niet zo lang geleden is gebeurd, de geboorte van onze jongste.
Thuis geboren en vrijwel direct na haar komst konden ook de twee anderen, Joost en Marije komen kijken naar hun nieuwe zusje. Wat een wonderlijke ervaring was dat. Geen ziekenhuis, geen bezoektijden en heen en weer rijden, maar gewoon even naar boven lopen en bewonderen..Er is in de afgelopen 23 jaar veel gebeurd, vooral vallen en weer opstaan en nu?

Nu zit ze op de Universiteit en doet het heel erg goed, heeft er plezier in en dat geeft ook ons een goed gevoel.

Dennis vroeg mij om de ballon op te laten, waarop ik zei dat ik dat op mijn eigen verjaardag al mocht doen. Ja, was het antwoord maar toen had je geen verhaal. Dat klopt. Ik ben ook niet zo'n verteller dus vond het al heel wat dat ik het korte verhaaltje hierboven aan de wereld kan toevertrouwen.
Ik wens de ballon een behouden vaart en hoop dat hij heel ver weg wordt gevonden. Maar vooral, dat de vinder ook (wellicht een langer) verhaal zal schrijven..

Groeten van Cees



Geen opmerkingen:

Een reactie posten