6 april 2013

Ballon nummer 96, Joost en Luuk



Zaterdag,6 april 2013

Op bezoek bij Dennis en Myrte betekent een stukje tekst om De Ballon te begeleiden. Onze zoons Joost en Luuk wilden wel ballon nr. 96 oplaten, maar geen stukje schrijven. Dus dat deel heb ik voor mijn rekening genomen. Er zijn heel wat dingen die mij bezighouden, maar niet alles is geschikt voor internet en het wereld wijde web. Toch wil ik wel klein een stukje delen.

Alles gaat zo z’n gangetje binnen ons gezin. Dat is wel erg fijn. Zwemdiploma’s C gehaald door de jongens en ieder een nieuwe sport uitgezocht, gitaarles voor mij en we hebben beiden leuk werk, waardoor we ook onze hobby’s kunnen uitvoeren: heel belangrijk om ons te kunnen ontspannen en opladen.

Waar ik mij momenteel zorgen om maak, zijn mijn zieke vriendinnen die beiden kanker hebben. De een krijgt alleen nog pijnbestrijding en hoopt dat ze de zomer nog haalt. De ander moet het hele chemo-traject nog beginnen en hoopt dat ze Pasen 2014 mag halen. Is helemaal niet leuk, maar het gebeurt zoveel om mij heen, dat ik mij af en toe afvraag of ik wel gezond de tweede helft van mijn leven doorkom… Maar dat zullen meerdere
mensen wel hebben. 

Dennis, veel succes met je project “De Ballon”! En dat boek… Schrijf mij maar op de lijst!

Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten