26 mei 2013

Ballon nummer 146, een spontaan feestje.


Krijg ik zomaar uit onverwachte hoek een uitnodiging voor een feestje. Een super leuke spontane actie van Monique en haar moeder. Monique was jarig en alle gasten waren in horrorstijl gekleed.

Verkleed en wel gingen we eerst lunchen bij Woodstone in Hoofddorp. Een nieuw restaurant met heerlijke pizza's, pasta's en salades. Voor mij werd het een salade met kip. Daarna zou de hele ploeg gaan bowlen maar dat hebben ze helaas zonder mij moeten doen.

Morgen wil ik weer vol goede moed aan het werk en er komen deze week ook weer een paar uurtjes bij. Dara ben ik erg blij mee en het gaat tot op heden ook zeer goed maar ik moet dan wel mijn energie steeds goed verdelen. Vanmorgen heb ik in alle vroegte het hele kunstmenu uitgewerkt en de verschillende activiteiten gereserveerd. Daarna dus het leuke feestje en dan is het voor vandaag wel even goed.

Ik denk dat ik straks een leuke film / dvd ga kijken. Lekker met de openhaard aan want ik vind het nog steeds erg koud.

Er staat een flinke wind en de ballon reist vandaag richting het oosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten