4 juni 2013

Ballon nummer 155, Magische avond en limonade met een snoepje.


In Hoofddorp is gisteren de avondvierdaagse begonnen. Natuurlijk doen er ook leerlingen van mijn school mee. Vandaag stond ik samen met twee collega's de kinderen halverwege de route op te wachten. Gewapend met een tafeltje, een spandoek, bekertjes limonade en lekkere snoepjes. Een andere collega liep vandaag met de kinderen mee. De leerlingen zijn zo blij als ze hun meester of juf ineens achter zo'n tafeltje zien staan. Ze stralen dan helemaal. Het liefst willen ze blijven praten maar ze moeten toch echt nog een flink stuk verder lopen. Voor ik er er erg in had waren alle bekertjes leeggedronken en was er geen snoepje meer te bekennen. Binnen vijf minuten waren de kinderen bijgetankt en voldaan vervolgden zij hun weg. Inpakken, opruimen en mijn collega's en ik konden weer naar huis.


Gisteren heb ik sinds lange tijd de magische avond in het Magic art Center mogen presenteren. Het was werkelijk een zeer leuke avond. Een flinke ploeg bevriende artiesten hebben de toeschouwers een onvergetelijke avond bezorgd. Het programma bestond dit keer niet alleen uit goochelaars maar speciaal voor deze avond had ik ook een zanger en een harpiste geregeld. Muziek, zang en magie blijkt een super combinatie. De foto's hieronder geven een leuke impressie.












Gewoon een Top avond.

De ballon reist vandaag vrolijk richting het Oosten. De wind is zwak met een kracht van 3 op de schaal van Beaufort.



1 opmerking: