12 juni 2013

Ballon nummer 163, Netwerk haringparty.




Vorig jaar kreeg ik ineens een uitnodiging thuisgestuurd voor een netwerk haringparty. Een chique netwerkfeest voor directeuren bij Claus partycentrum in Hoofddorp. Ik dacht even dat deze uitnodiging verkeerd was bezorgd maar heb mij voor de grap toch via internet aangemeld en zou wel zien wat er zou gebeuren.

Een paar weken later was het zo ver. In mijn nette pak vertrok ik met een hele stapel visitekaartjes richting Claus partycentrum. Daar lag keurig een batch voor mij klaar met daarop mijn bedrijfsnaam, mijn eigen naam en mijn functie. Directeur / eigenaar stond er op het kaartje. Dat is nog waar ook. Ik ben natuurlijk directeur van mijn eigen bedrijfje: "De Tovenaarsleerling".

Van netwerken is toen niet zoveel gekomen. De ene verse haring na de andere werd geserveerd, een lekker drankje erbij, Brigitte Kaandorp op het podium en geweldige bands in de verschillende zalen. Ik kwam twee vrienden tegen en samen hebben we heerlijk op een terras in de zon gezeten.

Een paar weken geleden kreeg ik weer een uitnodiging. Ik heb mij weer aangemeld en vanavond gaat het gebeuren. Mijn vrienden zijn er dit jaar gezellig ook weer bij. Er wordt gezegd dat ze speciaal voor dit feest, als eerste in Nederland, de echte Hollandse nieuwe hebben kunnen regelen. We zijn heel benieuwd. Dit jaar zal Meneer Balkenende ons voorzien van een openingswoordje.

En netwerken zal ik....... Dit keer voor mijn nieuwe vereniging. De kaartjes liggen al klaar. Ik zoek sponsors voor Dutch Magical Society. We kunnen met onze leden hele leuke dingen doen tijdens bijvoorbeeld een zakendiner, een jubileum of bedrijfsfeest.


Een zonnetje voor straks op het terras zou natuurlijk lekker zijn maar helaas. Dat zit er geloof ik vandaag niet in. De ballon reist met een matige wind richting het noorden. Op zoek naar een vinder en een mooi verhaal voor mijn ballonnen netwerk.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten