14 juni 2013

Ballon nummer 165, Nieuwe energie en gewoon er voor gaan.



Terwijl een groot deel van de Nederlandse jeugd de vlag uit heeft vanwege de examens, gaat op veel opleidingen de stress voor de laatste toetsen nog even door. Zelf zit ik in het derde jaar van een opleiding biochemie, en de komende twee weken zijn bepalend voor het verloop van mijn afstudeerjaar. Ik heb een mooie stageplek aangeboden gekregen op het AMC, met de mogelijkheid om deel uit te maken van een een fanatisch mooi onderzoek naar een neurologische aandoening. Maar, om daar heen te mogen moet ik wel volgende week een statistiek tentamen halen.. Aangezien ik normaal gesproken digitaal klokkijken al een hele uitdaging vindt is dit dan ook wel iets waar ik met enige gezonde tegenzin naar uitkijk.. Gelukkig is er vanavond een super leuke clubavond van de Dutch Magical Society, om de aandacht even af te leiden en gezellig met vrienden een avondje met magie bezig te zijn. En daarna met nieuwe energie verder :)

Groeten van Rene Kok.



De wind is zwak tot matig met een kracht van 3 op de schaal van Beaufort. De ballon reist richting het Noorden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten