15 juni 2013

Ballon nummer 166, Vier sterren top diner.



De ballon is vandaag al rond 13:00 uur vertrokken. Dit was nog een spannend vertrek ook. Hij werd eerst achter de schutting tegen de grond geblazen. Daarna ging hij rakelings langs vier bomen, weer terug naar de grond bij een tuin vier huizen verderop en daarna pas echt de lucht in. Van een verhaal was het nog niet gekomen.

We waren namelijk uitgenodigd bij lieve vrienden in Wassenaar. Igna en Charlotte. Helaas zien we elkaar niet zo heel vaak maar als we elkaar zien is het altijd enorm gezellig. Samen met mijn schoonouders waren we uitgenodigd voor het diner. Een diner waarbij helemaal speciaal rekening is gehouden met mijn dieet. Het was waanzinnig lekker. zalm met kaviaar als amuse, een garnalencocktail geserveerd in een avocado op een bedje van jonge bladsla als voorgerecht, Kabeljauw gewikkeld in Serranoham, pasta en gegrilde courgette als hoofdgerecht en een verse fruitsalade als toetje (voor de rest van het gezelschap met een bolletje slagroomijs).

Dames, bedankt voor de fijne avond.

De ballon reist vandaag richting het noorden.
     

1 opmerking:

  1. Jippie, ik heb ballon 166 gevonden, hij is van 15 juni en ik vond hem op 23 juni!!!
    groetjes, Marijke
    ps zie ook de mail die ik je gestuurd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen