25 juni 2013

Ballon nummer 166 is gevonden.



Wauw...!! Dan ontvang ik zomaar dit bericht vandaag. Hier ben ik enorm blij mee. Ik verheug mij op het verhaal van Marijke en zal het gelijk vermelden als ze de tijd heeft gevonden om haar verhaal met de ballon te delen. 



Hallo Dennis,
 
Afgelopen zondag 23 juni heb ik een ballon met kaartje van jou gevonden. Het was vlakbij Ossenzijl, daar vond ik hem op een karrepad in de modder!
Hij is opgelaten op 15 juni 2013. Dank je wel voor de mooie wens en het gelukspoppetje. Wat een leuk plan van je om dat boek en blog te maken!!
 
Ik ga je binnenkort nog een mooi verhaal mailen over wat mij bezighoudt en gelukkig maakt, dat hou je van me tegoed. Ik schrijf graag dus dat is geen probleem, alleen heb ik nu even niet zo veel tijd!
 
Je hoort dus weer van mij! Oh, ik ben een vrouw van 51 jaar oud en was een gezellig weekend uit in het Van der Valk hotel in Emmeloord met mijn moeder van 78 en zus van 47.
 
Hartelijke groet van Marijke van Yperen uit Delft.
 
 

"Rijkdom ligt niet in het hebben maar in het genieten" - Benjamin Franklin





De prachtige boeketten heb ik van HIT gekregen. 
Van een vriendin kreeg ik ademhalingsoefeningen als huiswerk op. Daar ga ik straks mee aan de slag want mijn buik is vandaag helaas een drama. Morgen weer een nieuwe dag......!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten