26 juni 2013

Ballon nummer 177, Verhalen van volgers.


Een goede vriendin van mij bedacht het volgende: Er zijn heel wat mensen die de ballon volgen. Een aantal van die mensen ken ik persoonlijk en komen ook bij mij uit de buurt. Deze mensen kunnen makkelijk een ballon komen oplaten en hun verhaal met de ballon delen. Er zijn ook volgers die verder weg wonen. Zelfs in Rusland, Amerika, Frankrijk, Oostenrijk, Duitsland, Engeland, Canada etc. zijn er volgers. Deze mensen kunnen natuurlijk niet zo makkelijk hier een ballon komen oplaten.

Misschien moet ik dat idee gewoon laten varen. Volgers die het leuk vinden om een verhaal te delen maar niet in de gelegenheid zijn om hier een ballon op te laten kunnen mij het verhaal gewoon mailen. dennis@tovenaarsleerling.com Het lijkt mij zelfs geweldig om verhalen te ontvangen van volgers uit deze verschillende verre landen maar natuurlijk ook verhalen uit Nederland.


De ballon reist vandaag naar het noordoosten met zwakke wind. De ballon is op zoek naar verhalen / ervaringen die kunnen zorgen voor: herkenning, erkenning, inzicht, een lach op je gezicht, verbondenheid openheid en wellicht bijzondere vriendschappen.

1 opmerking:

  1. Als je volgers in Tsjechië hebt, dan was ik dat waarschijnlijk tijdens mijn vakantie. Hi, hi.
    Ik zal een wat langere bijdrage verzinnen en dan hoor je van me!

    Liefs,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen