19 juni 2013

Ballon nummer 170, Waanzinnig talent.



Mij zul je nooit horen klagen over warmte. Heerlijk vind ik het. Ik kan juist niet zo goed tegen de kou. Aan de achterkant van het huis zijn er kleine schapenwolkjes te zien maar voor begint het er dreigend uit te zien. Maar als het straks gaat regenen dan ruikt het overal weer heerlijk fris en ook voor de planten is dat fijn.







HIT was gisteren werkelijk fantastisch. Ik heb zelden zoveel jong talent op één podium gezien. Er was een meisje van dertien dat begon zo waanzinnig mooi te zingen dat ik bijna vergat te fotograferen. Een meisje en een jongen waar ik absoluut zo een cd van zou kopen als ze die zouden uitbrengen en twee jongens die de hele zaal op z'n kop kregen binnen twee minuten. Wauw Wauw Wauw wat is er toch veel talent in Nederland. Vanavond klassiek en ik ben zeer benieuwd.      


De ballon reist vandaag richting het zuidwesten. De zwaluwen vliegen laag met hem mee. Zwaluwen laag, water in je kraag. Ik denk dat dit wel klopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten