20 juni 2013

Ballon nummer 171, Vandaag voorbij de 20.000 paginaweergaven en ook bij klassiek waanzinnig talent.



Het is bijna windstil. Ballon nummer 171 heeft eerst zeker vijf minuten lang recht boven het huis gehangen voor de wind hem mee nam richting het zuidwesten.

Ballon nummer 171 alweer. Ik zit al bijna op de helft van mijn project. 20.000 paginaweergaven is gemiddeld toch zo'n 117 bezoekers per dag. Het project verloopt dan wel anders dan dat ik had verwacht. Op sommige dagen vind ik het moeilijk om weer een verhaal te bedenken. Al is het nu absoluut nog veel te vroeg voor een boek, al worden er weinig ballonnen gevonden of weinig verhalen gedeeld, ik houd goede moed. Van de mensen die de ballon volgen krijg ik regelmatig leuke feedback en dat vind ik erg leuk.







 
HIT klassiek was gisteren een groot succes. In een prachtig kerkje in Haarlem hebben leerlingen van verschillende scholen de sterren van de hemel gespeeld. Voor fotograferen was het wat lastiger omdat de houten vloer enorm kraakt en als er zo mooi gespeeld wordt durf je je bijna niet te bewegen. Vanavond zijn de bandjes aan de beurt in het Patronaat. Ik ben weer erg benieuwd en verheug mij er enorm op. Kaj gaat vanavond gezellig met mij mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten