21 juni 2013

Ballon nummer 172, Een andere wending.


Ballon nummer 172 vertrekt met een lichte regen en een flinke windkracht richting het noordoosten. Het is een druilerige dag. Zo voelt het ook een beetje. Niet alles wat ik schrijf kan ik zomaar plaatsen. Niet alles wat ik schrijf wordt door iedereen gewaardeerd. Wat ik schrijf is openbaar. De verhalen van de vinders worden ook openbaar. Dat is en was juist de bedoeling van mijn blog. Open en eerlijk delen wat er speelt, wat je bezig houdt en waar je je druk om maakt. Omdat ik dit van de vinders vraag ben ik zelf ook zo open en eerlijk mogelijk. Je kunt niets van een ander verlangen als je zelf iets heel anders uitstraalt.

Helaas werkt het zo niet. Ik heb door de ervaring van vandaag besloten om niet meer elke dag een ballon op te laten maar alleen nog maar de ballon op te laten met een positief verhaal. Of dit nu van mij zelf of van een ander is. De verhalen van vinders zal ik natuurlijk altijd blijven delen.

In de praktijk betekent dit dat de kaartjes moeten worden aangepast. Ik moet mijn insteek veranderen en het gevoel bij de ballon. Een andere wending zonder daar zelf invloed op uit te kunnen oefenen.

 
Gelukkig was het talent van de bandjes weer enorm. Deze jongen heeft een uitstraling waar je U tegen zegt. Hij speelt de sterren van de hemel of het nu op basgitaar of gewone gitaar is. Ik durf te zeggen dat hier de nieuwe Carlos Santana staat. Alle foto's zijn te zien op www.hit-haarlem.nl

Lieve groetjes van Dennis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten