22 juni 2013

Ballon nummer 173


2 opmerkingen:

  1. Gelukkig wel een ballon! Maar zonder verhaal vind ik het toch wat kaal.. Zo jammer! Ik herken dat openheid soms ook tegen je gebruikt kan worden en dat mensen niet begrijpen dat je dingen met anderen wilt delen. Mijn mening is hoe open en eerlijker mensen tegen elkaar zijn, hoe minder ellende er zou zijn op deze wereld, maar blijkbaar is dat niet haalbaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stilte spreekt soms meer. Een kale ballon zonder verhaal vertelt eigenlijk opeens z/n eigen verhaal.
    Het is niet helemaal duidelijk wat jou heeft doen besluiten om niet meer te schrijven over bepaalde dingen. Open en eerlijk tegen elkaar zijn is denk ik toch een beetje anders dan openbaar en publiekelijk dingen delen. Niet iedereen vindt dat prettig. Ik kan me dat in sommige gevallen wel indenken. De grens tussen dingen delen en het recht op privacy van anderen is erg smal. Maar er zijn heel veel dingen waar je over kan schrijven zonder dat iemand zich ooit aangesproken zal voelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen