30 juni 2013

Ballon nummer 181, Op een onbewoond eiland.


Zij die dagdromen zijn zich bewust van veel dingen die degene die alleen maar 's nachts dromen, ontgaan.
(Edgar Allan Poe)

De ballon is om 12:30 uur aan zijn reis begonnen. Met een zwakke wind en een strak blauwe lucht verdween hij richting het oosten. Ik heb de camera aangesloten om de foto's te importeren. Dit duurt altijd even en dus ben ik in mijn tuin gaan zitten. Myrte is druk maar haar scriptie. De laatste loodjes..... In de buurt is het wonderlijk stil. Volgens mij is iedereen naar het strand.

Het zonnetje op mijn huid en de stilte is heerlijk. Ik hoor alleen het water uit het pompje komen van mijn vijvertje. Het lijkt wel een kabbelend beekje.

Als ik wil opstaan om een verhaal te delen en om te kijken hoe het met de foto's staat is het ineens twee uur later. Ik was even op een onbewoond eiland en het was heerlijk....!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten