5 augustus 2013

Ballon nummer 217, Een prachtig weekend tijdens Castle Fest.


Gisteren ben ik met Myrte, Mijn ouders en Neeltje naar Castle Fest geweest. Dit super leuke evenement is één keer per jaar in Lisse. Het lijkt op de Elf Fantasie Fair maar ik vind het persoonlijk veel gemoedelijker en een stuk minder commercieel. Ik deel dit met de ballon omdat dit een evenement is waar ik zelf absoluut blij, vrolijk en gelukkig van wordt.

Mensen dansen op de vrolijke muziek van de veelal Ierse bandjes, Mensen kruipen in sprookjesachtige fantasierollen waar ze zich prettig bij voelen en zijn kruidenvrouwtjes die prachtige tincturen en zalfjes maken. Mensen ploffen heerlijk in het gras met een lekker drankje of hapje en mensen ontmoeten er vooral gelijkgestemden. Je ziet alleen maar lachende gezichten en dat vind ik het mooiste dat er is. Volgend jaar probeer ik een grotere groep vrienden mee te krijgen.

Hieronder een overzichtje in foto's




















Ik ben zelf overigens alleen gisteren geweest. Een heel weekend lukt mij helaas nog niet.


De ballon reist vandaag met een zwakke wind richting het westen. Opzoek naar vinders met bijzondere verhalen.

1 opmerking:

  1. We zagen zaterdagavond al die bont verklede mensen over straat lopen, dat blijft een prachtig gezicht. Wij waren natuurlijk weer eens vergeten dat het Castlefest was... Jammer hoor, zo aan je foto's te zien was het leuk. Wie weet volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen