7 augustus 2013

Ballon nummer 219, Een ballon gevonden in Buiten Veldert





Dennis,

van de ballonvinder als het ware.
Fenomenaal idee.
Ik ben 80, bijna 81, werk nog uitsluitend (60 uur p/w) om langer te blijven leven.
Heb geld tot mijn 94ste en daarna? Moet ik weer gaan werken. Ben op Facebook doende met
1400 fotografen. Mijn tijdlijn heet "De Grote Paul Galerie". Is o.a. een prijzen instituut. Ga er maar eens heen en zie of je er wat op kunt. Gewoon gratis op FB melden en dan mijn vriend worden. GP is een hommage aan Paul Huf die ik heel goed gekend heb.
Daarnaast ben ik met de P.E.P., Publicitair Economisch partnerschap doende om 'met tijg MKB-ers de crisis plat te walsen. Hoe? Vragen geen vragen!
Hoop dat je met al dit blauws wat kunt. Ben voormalig eigenaar van o.a. reclamebureau's (60 m/v) in de jaren '60-'80

Ik heb de ballon van 30 juni gevonden op de Beijsterveld in Buiten Veldert.

Groetjes van Jan

Ik weet nog niet helemaal goed wat ik met al het blauws kan doen maar in ieder geval bedankt voor uw verhaal. 
De ballon reist vandaag met een matige wind richting het zuiden. Ik wilde hem eigenlijk richting mijn vriendin Suzanne sturen (het kruidenvrouwje uit Grootenbroek) want die is vandaag jarig. De wind had echter een andere idee. Lieve Suzanne, van harte gefeliciteerd....!! 26 is een prachtige leeftijd ;)
  

1 opmerking:

  1. Weer een ballon gevonden, wat leuk! Ik zal Mickael eens op die Facebook pagina laten kijken. Want ik ben wel nieuwsgierig maar ik heb geen Facebook :-)

    BeantwoordenVerwijderen