6 november 2013

Ballon nummer 309, Nieuwe energie.


Buiten is het donker en grijs. Ik moest even wat wegleggen in de schuur en de hagelstenen kletterde ineens naar de beneden. Binnen brandt de haard en ik heb kaarsjes aangestoken. Onze katten liggen languit op de bank en de kippen gaan vroeg op stok.

De laatste tijd slaap ik heerlijk. Wij gaan ook vaak lekker op tijd naar bed. Ik heb rust in mijn hoofd en kan vol vertrouwen naar de toekomst kijken. Helaas mijn baan kwijt maar nieuwe kansen komen. Ik heb weer energie om nieuwe dingen op te pakken en aan te gaan.

Zo ben ik weer begonnen met koken. Gewoon echt lekker koken. Tijd steken in het klaarmaken van de maaltijd en genieten van het opeten. Ik heb weer energie om dingen te organiseren. Mijn clubavonden maar ook het Nieuwjaarstreffen van 09-02-2014.


Vandaag heb ik een half uur met Jacques d'ancona gesproken en hij gaat de show presenteren. Glenda Peters komt optreden. Vrijdag hebben we clubavond en het weekend ga ik mijn vriend Jorrit coachen voor het NK. Heerlijk. Ik ben dol gelukkig dat ik deze energie weer heb teruggevonden. En ik ben dol gelukkig dat mijn gezondheid dit allemaal weer toestaat. ;)

Dan is er ook nog een ballon gevonden. De vinders hebben enthousiast gereageerd en zullen morgen of overmorgen hun verhaal met ons delen. Ik ben hier erg blij mee.

Vandaag reist de ballon richting het noordoosten met een matige windkracht. Opzoek naar mooie verhalen en enorm veel plezier en vrolijkheid.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten