19 november 2013

Ballon nummer 322, Heerlijk Haarlem in en een lief kaartje.


Taran wordt steeds handiger en groter. Het is een leuk spelletje om de ballon te pakken en los te laten en weer naar boven te klimmen en hem weer te pakken etc.


Als er wat tandjes in het kaartje staan dan weten jullie nu hoe dat komt.

16 november was Arwen jarig. We vieren dit niet met toeters, taart en slingers maar we staan er wel altijd even bij stil. Een dikke knuffel maar die krijgen onze katten eigenlijk elke dag wel. We waren dus werkelijk totaal verbaasd toen de postbode kwam. Een kaartje in de bus. Op het kaartje stond; "Arwen Renardel de Lavalette"



Het kaartje bleek afkomstig van de fokker van Arwen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit super attent vind en het getuigt absoluut van liefde voor hun eigen katten en hun nakomelingen.


Vandaag ben ik samen met een vriendin naar Haarlem gegaan. Daar heerlijk een visje gegeten op de markt, leuke bakspullen gekocht bij de Sligro en wat lekkere ingrediënten bij de Japanse toko. Morgen doe ik even rustig aan maar ga ik wel lekker taart bakken.

Ik heb geen heftig of bijzonder verhaal vandaag maar het is zoals het is. Het was gewoon een prima dag. Nu gaan we lekker even op de bank zitten met een mooie film. Myrte moe van de colleges op de Universiteit en ik moe van het slenteren door Haarlem. Elk een kat op schoot, de openhaard aan en een bakje chips op tafel. Dan heb je wat mij betreft even niets te klagen.

De ballon reist vandaag richting het westen. Door de kou en de zwakke windkracht gaat hij niet zo snel. Ik ben benieuwd waar deze ballon terecht zal komen.    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten