12 januari 2013

Ballon nummer 10 is gevonden in Woerden.


Toen ik net mijn mailbox opende kreeg het volgende enthousiaste bericht.

Beste Dennis,

Gister was ik aan het werk en liep ik met een roedel honden mijn dagelijkse route.
Een paar honden liepen naar de waterkant en daar vond ik een kapotte ballon met een kaartje eraan.
Nieuwsgierig als ik was moest ik het natuurlijk oprapen (vanuit het water) en even lezen.
En mijn eerste gedachten waren....Wat leuk om zoiets te vinden en vooral de zin over het gelukspoppetje!
Gewoon..... iemand die je niet kent je toch het beste wenst. Dat is toch gewoon heel erg mooi?!
Ik heb geen moment getwijfeld om je een e-mailtje te sturen.
Ik wens je veel succes met je”onderzoek” en voor jou ook het allerbeste in dit nieuwe jaar!

Deze ballon heb op 11/01/2013 om 11 uur in de ochtend gevonden aan de plas in Woerden en de datum op het kaartje is 10/01/2013.

ps...de ballon ligt in de prullenbak ;)

Vriendelijke groeten,
Angelika

Ik heb haar direct de volgende e-mail teruggestuurd.

Beste Angelika,

Wat super leuk dat je zo enthousiast reageert. Ik vind het zelf natuurlijk ook een leuk project en als je op de blog kijkt, kun je zien dat er al aardig wat mensen zijn die een verhaal met mij delen. Dit zijn tot nu toe helaas alleen nog de verhalen van de mensen die een ballon oplaten. Mag ik zo vrij zijn om een verhaal aan jou te vragen? Iets wat je bezighoudt, Waar je je zorgen om maakt of druk om maakt of juist iets waar je blij en vrolijk van wordt. Een verhaal achter de vinder van de ballon.Misschien heeft het water het kaartje beschadigd. De berichten kun je lezen op deballon.blogspot.nl. Ik hoop dat je een verhaal met mij wil delen.

Vriendelijke groeten van Dennis


Nu dus nog even afwachten. Straks wordt de ballon opgelaten door Rene Kok. Ik ben erg benieuwd naar zijn verhaal.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten