12 januari 2013

Nederlands jeugdkampioen toneel goochelen laat ballon nummer 12 op.


De tweede ballon (nummer 10) is gevonden en wat een enthousiast bericht kreeg ik van de vinder. Vandaag heeft mijn goede vriend Rene de ballon opgelaten. Gelukkig wil hij graag zijn verhaal met ons delen.

Zijn ballon is vandaag richting het westen vertrokken. De wind is wisselend qua richting en zwak met een kracht van 2 op de schaal van Beaufort. Het is dus echt een verrassing waar de ballon terecht zal komen. Het is grappig want Rene en ik zijn een samenwerking aangegaan waarvan het ook nog niet echt duidelijk is welke richting het uit zal gaan.

Rene en ik hopen dat deze ballon ook andere samenwerkingsverbanden teweeg zal brengen.


1 opmerking:

  1. Het oplaten van een ballon is heel leuk en niet bijzonder moeilijk, maar vervolgens schrijven over wat je bezig houdt en wat je belangrijk vindt is dan toch weer een stuk minder makkelijk. Er zijn zo veel dingen die je bezig houden dat het moeilijk is ergens te beginnen. Ik zou kunnen schrijven over vriendschappen, samenwerkingen, mijn opleiding, dingen waar ik blij of juist verdrietig van word en nog veel meer. Ik zou natuurlijk ook kunnen vertellen over het afgelopen jaar, of juist weer over het nieuwe. Het belangrijkste is misschien wel gewoon vertellen dat ik op dit moment heel gelukkig ben. De afgelopen jaren waren erg leuk door bijv. het winnen van een kampioenschap, het leiden van een goochelvereniging, optreden en natuurlijk als belangrijkst; goede vrienden. Ook het komende jaar staat er veel moois te wachten met ook een aantal leuke samenwerkingen waar ik erg blij van word :) Om af te sluiten zou ik de de observatie van Dennis willen herhalen, namelijk dat de wereld om ons heen lijkt te verharden. Want waar is dat nou nodig voor? Het is zo veel leuker om vriendelijk, vrolijk, open en positief in het leven te staan en het kost ook nog eens zo veel minder moeite! En daarbij krijg je wat je aan anderen geeft ook altijd weer terug. ;) Rest mij iedereen het komende jaar veel geluk te wensen, en ik hoop dat er heel veel ballonnen gevonden gaan worden en dat er veel verhalen worden gedeeld!

    Rene Kok

    BeantwoordenVerwijderen