21 januari 2013

Nummer 21 is weg. Nu de buik nog.



Ballon nummer 21 is onderweg

Ik ben opzoek naar verhalen van verschillende mensen. Dingen waar mensen zich zorgen om maken, zaken die mensen bezighoudt en verhalen waar mensen vrolijk van worden. Verhalen die wellicht kunnen zorgen voor inzicht, herkenning, erkenning en een lach op het gezicht van de lezer.

Vandaag het ik de ballon toch nog even zelf opgelaten. Morgen ochtend om 09:10 uur word ik namelijk  verwacht in het ziekenhuis en krijg ik een darmonderzoek. Ik heb net een zakje poeder weggewerkt en vanavond neem ik een tweede. Ik begreep uit de gebruiksaanwijzing dat het handig is om mijn toilet voor de avond en nacht maar gezellig te maken met kaarsjes en de verwarming aan. Wellicht met een goed boek onder de arm daar ik daar waarschijnlijk een groot gedeelte van de tijd zal doorbrengen. Van het onderzoek zelf zal ik gelukkig weinig mee maken omdat het onder narcose gebeurt. Na het uitslapen heb ik direct een afspraak met de internist. Een halve dag ziekenhuis zal vast ook wel een verhaal opleveren. Voor nu houdt het mij in elk geval bezig al heb ik wel vertrouwen in een goede afloop.

Ballon nummer 21 is weg, nu mijn dikke buik nog….!!

De wind waait uit oost noordoost en is matig met een kracht van 3 op de schaal van Beaufort. Mijn gevoel zegt dat hij richting Den Haag gaat. We zullen zien.  

1 opmerking: