8 februari 2013

ballon nummer 39, opkomen voor waar je voor staat.



Volop zon vandaag en een paar tellen later begon het ineens te sneeuwen. Er kwamen donkere wolken en er was zelfs even onweer. Even was het heel donker en een half uur later was de lucht weer helder blauw. Zelfs onze kippen waren van slag. Ze wisten niet goed of ze nu weer op stok moesten of dat ze nu in de ren konden blijven.

Ik heb eigenlijk geen verhaal. Althans geen bijzonder verhaal. De ballon is opgelaten door een vriendin van mij en vanaf vandaag ook de maker van de website voor Dutch Magical Society. Ze heeft vandaag nog geen verhaal gedeeld maar dat komt vast wel goed. 

Hoe dan ook is het een kunstenaar. Ze kwam vandaag met de sneeuw achter zich aan. Hier was het dus toen nog zonnig.
Toen ze hier was hebben Rene Kok en ik onze wensen kenbaar gemaakt voor de website. Geld is er in het begin van een nieuwe vereniging natuurlijk helemaal niet. Ik wil dan ook net als iedereen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. 

Natuurlijk weet ik ook wel dat kwaliteit betaald zal moeten worden. Alle waarde naar zijn geld.
Dit is vaak echt wel erg lastig voor iemand zoals ik die eigenlijk het liefst ruilt of in elk geval expertise wil delen zonder winst belang.

Kwaliteit leveren kost flink wat tijd. Tijd kost geld en zeker als je er van moet leven. Dan heeft deze topper mij toch nog enorm gematst. Ik weet zeker dat er een website komt die zich onderscheidt van alle anderen. Dat is juist waar we ook naar opzoek zijn.

Lieve Ingrid bedankt.

De wind waait vanuit het noordwesten met een kracht van 4 op de schaal van Beaufort. Ik denk zelf dat deze ballon reist richting Enschede. Ik hoop dat de vinder een mooi verhaal wil delen en ik wens hem of haar een prachtige samenwerking waarin niemand zichzelf verliest. Misschien vindt hij ook wel een sponsor voor alle plannen. Hopen mag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten