9 februari 2013

Ballon nummer 40, met of zonder bagage




Des te meer bagage je hebt, hoe zwaarder het wordt om deze los te laten. Volgens mij mag deze zin zo op een tegeltje.

Ballon nummer 40 had enkel wat sneeuw als bagage. Wel een flinke laag in heel korte tijd. Hierdoor steeg de ballon bijna tergend langzaam op. Ik ben er bijna zeker van dat deze ballon niet zo heel ver zal komen met zo’n enorme last op de denkbeeldige schouders. Een prachtig gezicht was het opstijgen overigens wel.

Van mijn schouders is juist een last gevallen. Het ontwerpen van onze website voor Dutch Magical Society ligt in goede handen en alle bestuursleden zijn het over de invulling eens. De show van 8 maart is goed gevuld met zeer bijzondere acts waar elke bezoeker nog lang over zal napraten. De samenwerking tussen de bestuursleden verloopt werkelijk super. Iedereen voelt en vult elkaar goed aan.

Mijn buik begint te slinken en woensdag heb ik een afspraak met een diëtiste. Als alles goed gaat dan hoop ik snel weer voor mijn klas te staan.

Ballon nummer 40 is opzoek naar een mooi verhaal. De wind komt uit het zuidwesten en is zwak met een kracht van 4 op de schaal van Beaufort.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten