10 februari 2013

Ballon nummer 41, nat of net niet


Het waait bijna niet. De wind is zwak met windkracht 2. Deze ballon werd direct over het huis naar de voorkant geblazen. Helaas toch weer richting de kust.

Ik hoop dat door de zachte wind, deze ballon toch een beetje in de buurt blijft hangen. Al is een verhaal van een zeemeermin natuurlijk ook nooit mis.

Zelf had ik niet zo'n topdag vandaag. Al bekijk ik steeds heel goed wat ik eet, is er wellicht toch iets verkeerds naar binnen geslopen. Ik ben blij dat ik woensdag naar een diëtiste mag. Het is wel steeds flink puzzelen, uitzoeken en afwachten wat de reactie op het eten zal zijn.

Voor nu dus jammer genoeg een dag op de bank en alleen even naar buiten om ballon nummer 41 een goede reis te wensen.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten