16 maart 2013

Ballon nummer 75, weer één gevonden


Na het plaatsen van het zeer bijzondere en emotionele verhaal bij ballon nummer 75, kreeg ik gisteren ook nog een e-mail van Marianne die schreef dat ze één van mijn ballonnen had gevonden. Daar word ik altijd erg blij van.

Hallo Dennis,

Woensdag j.l. 13 maart om 14.00 uur heb ik jouw ballon gevonden op de Toon Hermanslaan in de Broekpolder in Beverwijk.

Ik vond hem tijdens mijn postbezorgronde als postbezorger voor Post NL. Ik doe dit werk sinds 2004 en wij wonen hier in de Broekpolder sinds 2002. Voor die tijd woonden wij in Haarlem-Noord. Mijn werk is eigenlijk mijn sportschool, daar ik  vier dagen per week ongeveer 8 à 10 km loop met de post.  Tevens ben ik vrijwilliger in de in 2011 geopende Kasteeltuin Assumburg, waar een kijkje nemen zeker de moeite waard is.
Ik ben tevens bestuurslid voor het onderdeel educatie. Dus wie weet, zien we jou eens met je leerlingen komen. 
Ik was nl. Van 1978 tot 1990 leerkracht in het basisonderwijs in de Zaanstreek. 

Toen wij kinderen kregen moest ik stoppen, er was geen deeltijd mogelijk. Toen onze kinderen eenmaal naar school gingen, wisten ze mij natuurlijk gauw te vinden als vrijwilliger voor van alles en als leerkracht voor groep 1t/m 8.

Ik hoop dat meer mensen die jouw ballon hebben gevonden reageren en wanneer je meer van mij wilt weten moet je dat maar kenbaar maken.

Succes met alles,

Marianne Langeveld

De ballon is opzoek naar voorbeelden van waar mensen zich druk om maken, waar ze zich zorgen om maken of waar ze juist heel gelukkig van worden. Ik heb Marianne gevraagd om nog een verhaal of ervaring met de ballon te delen.Ook heb ik haar gevraagd om nog even te laten weten welke ballon ze heeft gevonden. Voor nu ben ik al heel blij met haar reactie. Ga vooral eens kijken bij de kasteeltuin Assumburg. Dat is gewoon de moeite waard.

De wind ik krachtig met een windkracht van 6 op de schaal van Beaufort. De wind waait uit zuid zuidoost. Wellicht reist de ballon weer richting Beverwijk.


3 opmerkingen:

  1. Die is heel dichtbij mijn huis terecht gekomen. Ik woon ook in de Broekpolde. Misschien vind ik ook nog eens een ballon van je. Zou wel grappig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op 9-9-1998 ben ik getrouwd met inmiddels mijn ex-man. Na de huwelijksvoltrekking hebben we de rest vsn de dag ons huwelijk gevierd bij slot Assemburg.... Ondanks dat het huwelijk geen stand heeft gehouden, is het een mooie herinnering en de tuinen waren toen ook al prachtig!
    Bijzonder dat ik op deze manier weer herinnerd word aan die dag....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dennis,

    De ballon die ik heb gevonden is op 8 maart opgelaten.
    5 dagen dus om uiteindelijk in Beverwijk gevonden te worden,

    groet, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen