14 april 2013

Ballon nummer 104, een rustige zondag


Vrijdag avond hielden we onze clubavond en gisterenavond ben ik samen met twee ex collega's / vriendinnen naar een optreden van Dark Rosie geweest. Super leuk natuurlijk maar ik moet helaas nog steeds mijn energie verdelen en daarom mijn dagprogramma erg goed plannen.

Helga van Leur had het beloofd, de tuinstoelen en de zonnebrandcrème stonden al klaar en ik zou vandaag eindelijk eens lekker de hele dag in het zonnetje kunnen zitten en helemaal niets doen. Nou, de temperatuur is prima maar de zon heb ik in Hoofddorp niet gezien vandaag. Daarbij staat er zo'n stevige wind waardoor het "nietsdoen" naar binnen verplaatst moest worden.

Het is soms zo heerlijk om helemaal niets te doen.

De wind is krachtig met een kracht van 5 tot 7 op de schaal van Beaufort. De ballon reist vandaag richting het noordwesten en is opzoek naar verhalen waar je rustig van wordt.
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten