19 april 2013

Ballon nummer 109, muziek in de tent



Maandag had ik een platenspeler besteld en vandaag kwam hij dan eindelijk binnen. Geweldig toch eigenlijk dat dat kan. Gewoon thuis achter de computer vergelijken, bestellen en betalen. Een paar dagen later wordt de platenspeler keurig door de postbode bezorgd. één klein minpuntje was het kabeltje naar de versterker. Dat was veel te kort. Dus ik heb voor een paar euro nog een verlengkabeltje moeten bestellen en dat komt morgen aan.

Mijn jukebox is helaas een beetje stuk. Er is een veertje stuk en een rubberbandje is gebroken. De singeltjes worden te laat gestart en te vroeg afgebroken. Ik ben alles behalve technisch. Hopelijk vind ik iemand die mij kan helpen om het apparaat weer goed aan de praat te krijgen. Hoe dan ook is dat authentieke geluid van die singeltjes in de jukebox het aller mooiste.

Voor nu kan ik in elk geval de singeltjes afdraaien en zelfs via USB overzetten op mijn computer. De techniek staat voor niets.

 
De platenspeler werd geleverd in een doos, in een doos, in een doos. De laatste doos was veel groter dan de doos die daar weer inzat. De tussenruimte werd opgevuld met heel milieubewust plastic bubbeltjesspul.
Taran was nog gelukkiger met het verpakkingsmateriaal dan ik met mijn platenspeler. Ik had hem bijna in de kartoncontainer gegooid als hij niet met het bubbeltjesspul was gaan spelen. Mensen komen uit de kast en poezen komen uit de doos.

De ballon waait met een matige wind richting het oosten. Deze ballon heeft eerst een kwartiertje in de boom gehangen. Vervolgens is hij rustig verder gegaan, opzoek naar een mooi verhaal.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten