7 mei 2013

Ballon nummer 127, 135 schroefjes en flink wat blaren.



Onze schutting is aan de onderkant bijna weggerot en is dus absoluut aan vervanging toe. Bij de Karwei hadden ze een paar weken geleden 40 procent korting op alle schuttingen. Dat scheelt natuurlijk behoorlijk in de kosten en dus hebben we samen met de buren onze kans gegrepen en een nieuwe schutting gekocht. Als het lukt willen we hem deze week plaatsen. Zelf ben ik helemaal niet technische of een klusser dus ik heb de buurman er echt wel voor nodig (Hij is gelukkig timmerman).

De schutting ziet er (voor een schutting) prima uit maar de planken zijn slechts met wat kleine spijkertjes vastgemaakt. Feitelijk zijn het een soort nietjes. Vandaag heb ik met schroeven de planken beter vastgezet. 135 schroeven verdeeld over drie schermen. Een hele klus maar die planken komen nu niet zomaar meer los. De nieuwe schutting staat straks vast heel mooi in onze kleine maar fijne tuin.



Gisteren was ik ook al naar het tuincentrum geweest om plantjes te kopen voor alle potten en manden in de achtertuin. Ik heb heerlijk in het zonnetje alle potten gevuld en ik vind dat werkelijk het leukste wat er is. Lekker aan het werk in de tuin. Daar word ik nu echt helemaal gelukkig van.






De wind is zwak en waait uit het noordoosten. De ballon reist dus vandaag richting de kust. Ik hoorde op het journaal dat de stranden druk bezocht waren en ik ben benieuwd of er mensen zijn de de ballon hebben zien overkomen. Wat mij betreft mag het zonnetje nog wel wat langer blijven schijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten