31 mei 2013

Ballon nummer 151, Het gaat goed....


Mijn medicijnen en mijn dieet slaan goed aan. Ik werk steeds meer uren en dat gaat redelijk goed. Ik ben zelfs alweer een keer uit eten geweest. Samen met mijn diëtiste heb ik toen van te voren de menukaart doorgenomen en aangekruist wat ik mocht hebben. Myrte en ik zijn gek op Japans eten en gelukkig zijn er bij Shabu Shabu flink wat gerechtjes die ik gewoon mag eten. Mijn energiepijl stijgt gelukkig wel maar dat is af en toe toch nog een lastige boosdoener. Ik moet helaas nog steeds alles goed plannen.

De knopen van mijn broeken kunnen wel weer worden teruggezet in de oorspronkelijke stand en als ik mij dit weekend rustig houd dan kan ik maandag sinds lange tijd weer eens een magische avond presenteren in het Magic art Center. Ik verheug mij daar zo op. Als je weer leuke dingen kunt doen levert dat ook de nodige energie op.

Nu ik mij beter voel kom ik er achter dat ik sommige kleren ineens niet meer aan wil trekken. Dat shirt waar mijn dikke buik zo enorm goed zichtbaar in was. Het overhemd waar de knoopjes niet meer van dicht konden en de broek die zo'n pijn deed ook al was de knoop verzet. Ik heb er onbewust een naar gevoel aan gekoppeld.

Ik ben inmiddels keurig op gewicht door de medicijnen en het dieet. Voor ik ziek werd woog ik net aan 60 kilo en nu zit ik op de 70 kilo. Dat is een prima gewicht voor mijn leeftijd en lengte.


Korte broeken of een zwembroek kopen was altijd een groot drama. Niets paste en het zag er ook niet uit. Winkelen vind ik daardoor een ramp. Pashokjes in en uit lopen om uiteindelijk gefrustreerd met niets naar huis te gaan. Gelukkig is er internet en gelukkig kun je bij Esprit online winkelen.

Ik voel mij goed en heb drie korte broeken besteld en leuke shirtjes in felle kleuren. Ik hoef niets terug te sturen want het past allemaal. Dan ben ik ook nog even naar de kapper geweest. Ja, ik help de economie er wel weer bovenop. Een vriend van mij is blij met de kleren die ik niet meer pas of wil dragen. Zo sla je twee vliegen in één klap en is iedereen tevreden.


Het zonnetje schijnt en het waait stevig. De ballon ging met een rotgang richting het zuiden opzoek naar een vinder met een positief verhaal.

  

1 opmerking:

  1. Leuke dingen heb je gekocht, veel plezier er mee zal ze wel een keertje aan zien .

    BeantwoordenVerwijderen