4 juli 2013

Ballon nummer 185, Een mooi getal om een knoop door te hakken.


Met een zwakke wind reist deze ballon vandaag richting het noorden. Nog steeds opzoek naar bijzondere verhalen.

Gisteren kreeg ik van een bijzondere vriendin een zeer bijzonder bericht. Dat bericht heeft mij aan het denken gezet en mij een knoop doen doorhakken. Vol enthousiasme ben ik op 1 januari 2013 begonnen aan de ballon. Iedereen heeft kunnen lezen wat dat voor gevolgen had. Heel wat mooie verhalen heeft het al opgeleverd. Helaas komen er niet dagelijks verhalen van vinders of van mensen die een verhaal willen delen. Elke dag een foto maken en een verhaal verzinnen, bedenken wat ik wel of niet kan schrijven, iets nieuws verzinnen wat boeit, kost mij momenteel erg veel energie. Deze energie heb ik gewoonweg even niet.

Wel zal ik natuurlijk elke dag een ballon oplaten. Elk verhaal dat binnenkomt zal ik blijven delen. 365 ballonnen blijven 365 ballonnen. Ik zal alleen niet elke dag meer een bericht plaatsen met een foto als ik niets te melden heb. Het spijt mij maar het lukt gewoon even niet.

Lieve groetjes van Dennis







2 opmerkingen: