23 juli 2013

Ballon nummer 204, Op twee manieren de lucht in.



Vandaag kreeg ik bezoek van Bart Breukel van RTV Noord-Holland voor een interview over de ballon.

We hebben eerst even koffie gedronken en ik geloof dat Bart zelf elke dag wel zou kunnen vullen met bijzondere verhalen. Hij heeft verschrikkelijk leuke items gemaakt voor de radio. Verhalen van mensen op de camping, verhalen van mensen op het vliegveld en bijzondere verhalen van mensen uit de provincie. Bart komt binnenkort wat verhalen delen.

Er rees ook gelijk een leuk idee om in de toekomst samen met mij een vinder van de ballon en deler van een bijzonder verhaal op te zoeken voor een persoonlijk interview. Wie weet wat de ballon nog allemaal te wachten staat.

Het interview is na te luisteren via    http://www.youtube.com/watch?v=3P71FGcvrcc&feature=youtu.be


Ballon nummer 204 reist met een zwakke wind richting het westen. Hopelijk krijgt Bart gelijk en wordt hij gevonden in Schotland. Hij is in elk geval weer opzoek naar bijzondere verhalen.

1 opmerking:

  1. Een paar dagen had ik niet op je blog gekeken, want het was wel erg stil na 4 juli. :-(
    Toeval bestaat niet, zoals je weet...
    Precies NU kijk ik weer een keer op de Ballon en lees dit leuke verhaal!
    Je wordt nog eens beroemd!! :-D

    Ik hoop dat je hiervan weer wat positieve energie hebt gekregen!

    Groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen