26 juli 2013

Ballon nummer 207, Maandag op TV bij RTV Noord-Holland


Een dag na het leuke interview voor de radio, gaat mijn telefoon. RTV Noord-Holland wil graag de ballon komen filmen voor een item voor Van Zuksdus.

Vol verbazing vertelde ik Myrte dat ze hadden gebeld en dat ene Elissa de volgende dag al zou komen filmen. Donderdag was het dan zo ver. Het interview en het filmen verliep prima en ik had nog wel een paar uur door kunnen kletsen met Elissa. Het was een uurtje filmen maar het item zal ongeveer drie minuten duren ;)

    

Maandag de 29ste is het interview te zien bij RTV Noord-Holland  in het programma: Van Zuksdus. Het begint om 17:20. Wie weet volgt de Wereld draait door ook nog....??



De ballon reist vandaag met een zwakke wind richting het oosten.

3 opmerkingen:

  1. Wat gaaf! Ik ga de recorder even programmeren :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dennis die publiciteit ik ga maandag kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend! We gaan het opnemen en kijken als we terug zijn van de vakantie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen